torsdag 20 april 2017

Idag finns inte just nått att fira :-(

Åter igen snöstorm, hur tänker SMHI egentligen? Jag vill ju ha sommar och sol, inte snö och vinter.
Nej bättring efterfrågas ;-)
Jag vet - det är fortfarande April och inget borde förvåna, men jag är så innerligt trött på framförallt storm, men även på snön, snön ska enligt mitt minne normalt vara borta om 5 dagar - det kommer inte bli så i år. Jag bor nog i helt fel landsdel.
Väderprognosen 14 dagar framåt ger ingen tröst heller, som bäst halvklart. Nå ja, det blir antagligen bättre vad det lider.

Edit: Tänka sig April fortsätter att luras, efter lunch så sprack det upp och blev nästan klar blått igen. Fick trots den usla starten ut 9kWh och fick till och med sålt lite.
Inte så illa trots allt :-)
Jag längtar väldigt mycket till det blir barmark, så vi kan montera upp resten av panelerna.