måndag 23 maj 2016

Vecka 2 utförd.

Andra veckan är utförd. Om jag räknar från den 9e så slog vi bottenrekord den här veckan, den 21a fick vi bara ut 6,13kWh. Annars har det gått med bra fart resten av veckan.


Totalt fick vi ut: 90,7kWh dvs i stort sett samma som förra veckan. Bästa dagen var onsdag med 17,2kWh och sämst som sagt lördag med 6,1kWh


Som synes på bilden så har vi hittills under månaden fått ut 238kWh. Plan är 308kWh så vi har 70kWh kvar, det är 8 dygn kvar (räknar med idag för klockan är 6 på morgon, så vi har inte hunnit producera något än). Vi ska alltså få ut 8,75kWh per dygn för att klara planen. Det känns som att det kommer gå bra.


Vattenfall har inte uppdaterat mina abonnemang på "Mina sidor" så jag kan fortfarande inte se hur vi ligger till på köp och sälj fronten, men enligt mina egna beräkningar så ser det ut så här för vecka 2, eller eg från start för jag gjorde om diagrammet så det visar senaste 31 dagarna. Vi har enligt detta sålt 33,7kWh